dinsdag 10 december 2013

Lettertypes


Dit is sans-serif en het is duidelijk leesbaar. Het komt het best tot zijn recht op een grappige site/pagina, het is niet bedoeld voor nieuwsberichten. Ik vind het wel mooi en duidelijk. Het zijn web-safe fonts.


Dit is serif, dit vind ik wat minder goed leesbaar als sans-serif. Dit zou op een blog wel goed tot zijn recht komen. Ik vind het niet erg duidelijk, maar ook niet onduidelijk. Het zijn web-safe fonts.


Dit is fixed width, het is wel leesbaar. Het zou goed tot zijn recht komen op een blog of op een eigen website (die niet zo professioneel is. Ook dit zijn web-safe fonts.


Dit zijn de lettertypes die ik zelf hebben gekozen, ze vallen onder de categorie old-school. Ik vind ze wel leuk, maar ze zijn niet goed te gebruiken voor serieus werk. Of voor een site. Het is wel leuk om een word te gebruiken. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten